maanantai 23. tammikuuta 2017

SUROK kissanäyttely 22.1. Lahdessa

Me oltiin sunnuntaina siis Lahdessa kissanäyttelyssä.

Tää setä tässä oli mun tuomari.

Se oli ihan mukava ja tykkäs minusta.
Erityisesti kehui rakennetta ja tukevia jalkoja ja isoja tassuja.
Niin ja mulla on kuulemma tosi hieno harlekiinikuvio.

Päästiin sitten ihan tuomarin parhaan valintaan, mutta ei kuitenkaan
paneeliin asti.


Niin olin minäkin siellä mukana.

Mua tahtoi vähän jänskättää, mutta sitten kun pääsi syliin ja vähän
leikitetiin niin helpotti.

Siellä oli paljon sellaisia hauskoja huiskia.

Niin ja kyllä mua vähän helliteltiinkin.

Tämä täti oli mulla tuomarina.

Se tykkäsi tosi paljon mun turkista, oli kuulemma hyvin kiiltävä
musta ja kirkkaan valkoinen väri. Ja pää oli kuulemma myös oikein hyvä.

Ja kyllä sekin tahtoi minut tuomarin parhaan valintaan.

Siellä me sitten oltiin muiden kissojen kanssa,
mutta burmilla meni sitten kuitenkin jatkoon.

Niin, mä muuten sitten sain tällaisen ruusukkeen kun
valmistuin täällä Championiksi.

Toi toinen ruusuke on Eemelin, ihan hieno sekin.

Mutta eipä siinä vielä kaikki, täällä oli muutakin tekemistä.

Nimittäin agilityrata, jota mekin käytiin kokeilemassa.
Ei varmaan tarvitse kertoa kumpi otti tämän kokeilun maisemien katselun kannalta
ja kumpi meni melkein kaikki esteet hienosti läpi.

4 kommenttia:

  1. Oli teillä mielenkiintoista. Minä olisin tullut käymään näyttelyssä turistina, katsomaan tuttuja kissoja ja kissanruokaostoksille, mutta kun uutisissa sanottiin junaliikenteen olevan ihan sekaisin, en sitten kuitenkaan jaksanut lähteä kenties turhaan odottelemaan asemille. Mutta hyvä että te pääsitte kulkemaan mukavasti ja saitte sertit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri mietin, että onneksi oltiin autolla liikenteessä. Kissojen kanssa olisi ikävä odotella asemalla.

      Poista
  2. Onnea hienosti menneestä näyttäytymisestä!

    VastaaPoista